donderdag 14 maart 2013

Terug naar de stempels van Elke, want die blijven ook zeer  leuk .

2 opmerkingen:

  1. We kunnen het niet laten hé Karin om naar deze stijl terug te keren. Het is dan ook zo mooi en leuk om te doen. Ik was aangenaam verrast toen ik zag dat je volger bent geworden op mijn andere blog. Het is eigenlijk mijn man zijn ding maar ik help hem daarmee en werken met de pc is niet echt zijn ding, vandaar dat ik zorg voor het blogwerk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo Christine, toen ik zag dat je nog een tweede blog had, ben ik direct eens gaan zien. Dieren interesseren me ook heel erg, bij de vriend van mijn oudste dochter houden ze schapen ( als hobby). Daar volgen we ook de geboortes op.
      Wij zelf hebben al heel wat huisdieren gehad, maar op 20 februari hebben we onze hond moeten laten inslapen. Hij was al oud en was ziek. Het was een Spaanse windhond, die we 10 jaar geleden hebben geadopteerd, hij is ongeveer 14 jaar geworden.Nu is het eventjes genoeg geweest, we missen die dieren te erg.
      Ik volg de blog van je man dus zeker nog verder,

      groetjes,

      Karin

      Verwijderen